Bli mer effektiv med Office 365

Kunnskap er en smart og lønnsom investering.

  • Prioritere og delegere oppgaver.

  • Oversikt over egne oppgaver gir mindre stress.

  • Oversikt og kontroll på bedriftens oppgaver gir mer kontroll, bedre presisjon og høyere lønnsomhet

  • Investering i kunnskap er ofte en bedre investering, enn å anskaffe enda en løsning, ingen bruker.

Kursinnhold

3 løsninger, hva brukes de til.

Som hovedregel anbefaler jeg:

  • Outlook

    Applikasjonen der vi bruker mye av tiden vår er for egne oppgaver.

  • Microsoft To Do

    En personlig applikasjon. Laget for gjøremål og samarbeid. To Do speiler egne oppgaver fra Outlook, og felles oppgaver fra Planner.

  • Microsoft Planner

    Prosjektportalen på Office 365. Få kontroll og status. Deleger oppgaver. Og få oversikten.

Ofte stilte spørsmål.

  • Får jeg hjelp?

    Ja, kurset inkluderer 3 timer assistanse og hjelp

  • Får jeg faktura

    Ja, du kan få faktura til ønsket bedrift/organisasjon

  • Må jeg ha Office 365?

    Ja, dette kurset forenkler hverdagen med de 3 løsningne for oppgavehåndtering og gjøremålslister som er inkludert i Office 365